
Nowoczesna
edukacja
Naszą misją i celem jest ułatwienie pracy i poszerzenie kompetencji nauczycieli,
dyrektorów placówek i pozostałych pracowników oświaty.
Szkolenia
Prowadzimy szkolenia o bardzo szerokiej tematyce i zakresie.
Ich treści wciąż się zmieniają i są uzupełniane zgodnie z potrzebami szkół i wytycznymi MEN.
Szkolimy online oraz stacjonarnie, zachowując odpowiednie środki ostrożności.
Przygotowujemy także szkolenia zgodne z konkretnym zapotrzebowaniem szkoły.
Aktualna lista szkoleń:
- AWANS ZAWODOWY ZAKOŃCZONY SUKCESEM
- KOMPETENCJE KLUCZOWE
- WYCHOWANIE DO WARTOŚCI
- WSKAŹNIKI PRACY NAUCZYCIELA
- INTELIGENCJA KOGNITYWNA
- ZMIANY W PRAWIE OŚWIATOWYM
- DOSKONALENIE KOMPETENCJI W ZAKRESIE NAUCZANIA W OPARCIU O AKTYWNE METODY PRACY Z UCZNIAMI I METODĘ EKSPERYMENTU
- WYKORZYSTANIE PRODUKTÓW PROJEKTU INNOWACYJNEGO W ZAKRESIE NAUK MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZYCH
- TECHNIKI EFEKTYWNEGO UCZENIA SIĘ
- OD ESCAPE ROOM DO LAPBOOKA – NIESTANDARDOWE METODY PRACY Z UCZNIEM
- ORGANIZACJA PRACY NAUCZYCIELA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
- OCENIANIE Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO – SPOSOBY I METODY MOTYWOWANIA UCZNIÓW
- WYCHOWAWCZA ROLA SZKOŁY
- AWANS ZAWODOWY NAUCZYCIELA
- KONCEPCJA PRACY SZKOŁY
- PROMOCJA I KREOWANIE WIZERUNKU SZKOŁY
- METODOLOGIA PRACY Z UCZNIEM MŁODSZYM
- WOLONTARIAT W SZKOLE – OD PLANU ZMIAN W STATUCIE DO EWALUACJI PRACY
- INNOWACJE PEDAGOGICZNE W PRACY SZKOŁY
- SKUTECZNA LEKCJA W SZKOLE PODSTAWOWEJ Z WYKORZYSTANIEM NEURODYDAKTYKI
- ODWRÓCONA LEKCJA I INNE METODY PRACY ZDALNEJ
- „NARZĘDZIOWNIK’ NAUCZYCIELA – PRZEGLĄD INTERNETOWYCH, DARMOWYCH NARZĘDZI DLA NAUCZYCIELI
- JAK ORGANIZOWAĆ I PROWADZIĆ ZAJĘCIA ONLINE? JAK ANGAŻOWAĆ DO NAUKI?
- TECHNICZNE ASPEKTY I NARZĘDZIA DO PRACY ONLINE. Z CZEGO I JAK KORZYSTAĆ?
- GOOGLE MEET, CLASSROOM I WIELE INNYCH – CZYLI JAK NAUCZAĆ W WIRTUALNYM ŚWIECIE?
- WYKORZYSTANIE TIK W PRACY NAUCZYCIELA
- G-SUITE DLA SZKÓŁ – DARMOWA PLATFORMA DO NAUKI ZDALNEJ
- FILOZOFIA NAUCZANIA ZDALNEGO. JAK SIĘ DO TEGO PRZYGOTOWAĆ?
- KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA – CZYLI JAK Z TRUDNEGO UCZNIA/RODZICA UCZYNIĆ SPRZYMIERZEŃCA
- PRACA Z DZIECKIEM Z ZABURZENIAMI
- JAK RADZIĆ SOBIE Z MŁODZIEŻĄ W OKRESIE DOJRZEWANIA?
- MOTYWOWANIE UCZNIÓW DO NAUKI I BUDOWANIE POZYTYWNEGO OBRAZU SIEBIE U UCZNIA
- AGRESJA U UCZNIÓW – JAK SOBIE Z NIĄ RADZIĆ?
- DYSCYPLINA W GRUPIE
- BUDOWANIE ZESPOŁU
- PRACA Z UCZNIEM ZDOLNYM
- CZAS JAKO NARZĘDZIE OCHRONY PRZED WYPALENIEM ZAWODOWYM
- JAK TWÓRCZO WYKORZYSTAĆ ZŁOŚĆ/GNIEW UCZNIA? JAK RADZIĆ SOBIE Z WŁASNĄ ZŁOŚCIĄ?
- OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE
- INDYWIDUALIZACJA POTRZEB DZIECKA
- MEDIACJE RÓWIEŚNICZE
- NEURODYDAKTYKA
- DZIECKO WOBEC ROZWODU RODZICÓW /SPECYFIKA DZIECKA – ROLA NAUCZYCIELA – WSPIERANIE RODZICÓW