Przejdź do treści

Nowoczesna
edukacja

Naszą misją i celem jest ułatwienie pracy i poszerzenie kompetencji nauczycieli,
dyrektorów placówek i pozostałych pracowników oświaty.

Szkolenia

Prowadzimy szkolenia o bardzo szerokiej tematyce i zakresie.
Ich treści wciąż się zmieniają i są uzupełniane zgodnie z potrzebami szkół i wytycznymi MEN.
Szkolimy online oraz stacjonarnie, zachowując odpowiednie środki ostrożności.
Przygotowujemy także szkolenia zgodne z konkretnym zapotrzebowaniem szkoły.

Aktualna lista szkoleń:

  • AWANS ZAWODOWY ZAKOŃCZONY SUKCESEM
  • KOMPETENCJE KLUCZOWE
  • WYCHOWANIE DO WARTOŚCI
  • WSKAŹNIKI PRACY NAUCZYCIELA
  • INTELIGENCJA KOGNITYWNA
  • ZMIANY W PRAWIE OŚWIATOWYM
  • DOSKONALENIE KOMPETENCJI W ZAKRESIE NAUCZANIA W OPARCIU O AKTYWNE METODY PRACY Z UCZNIAMI I METODĘ EKSPERYMENTU
  • WYKORZYSTANIE PRODUKTÓW PROJEKTU INNOWACYJNEGO W ZAKRESIE NAUK MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZYCH
  • TECHNIKI EFEKTYWNEGO UCZENIA SIĘ
  • OD ESCAPE ROOM DO LAPBOOKA – NIESTANDARDOWE METODY PRACY Z UCZNIEM
  • ORGANIZACJA PRACY NAUCZYCIELA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
  • OCENIANIE Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO – SPOSOBY I METODY MOTYWOWANIA UCZNIÓW
  • WYCHOWAWCZA ROLA SZKOŁY
  • AWANS ZAWODOWY NAUCZYCIELA
  • KONCEPCJA PRACY SZKOŁY
  • PROMOCJA I KREOWANIE WIZERUNKU SZKOŁY
  • METODOLOGIA PRACY Z UCZNIEM MŁODSZYM
  • WOLONTARIAT W SZKOLE – OD PLANU ZMIAN W STATUCIE DO EWALUACJI PRACY
  • INNOWACJE PEDAGOGICZNE W PRACY SZKOŁY
  • SKUTECZNA LEKCJA W SZKOLE PODSTAWOWEJ Z WYKORZYSTANIEM NEURODYDAKTYKI
  • ODWRÓCONA LEKCJA I INNE METODY PRACY ZDALNEJ
  • „NARZĘDZIOWNIK’ NAUCZYCIELA – PRZEGLĄD INTERNETOWYCH, DARMOWYCH NARZĘDZI DLA NAUCZYCIELI
  • JAK ORGANIZOWAĆ I PROWADZIĆ ZAJĘCIA ONLINE? JAK ANGAŻOWAĆ DO NAUKI?
  • TECHNICZNE ASPEKTY I NARZĘDZIA DO PRACY ONLINE. Z CZEGO I JAK KORZYSTAĆ?
  • GOOGLE MEET, CLASSROOM I WIELE INNYCH – CZYLI JAK NAUCZAĆ W WIRTUALNYM  ŚWIECIE?
  • WYKORZYSTANIE TIK W PRACY NAUCZYCIELA
  • G-SUITE DLA SZKÓŁ – DARMOWA PLATFORMA DO NAUKI ZDALNEJ
  • FILOZOFIA NAUCZANIA ZDALNEGO. JAK SIĘ DO TEGO PRZYGOTOWAĆ?
  • KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA – CZYLI JAK Z TRUDNEGO UCZNIA/RODZICA UCZYNIĆ SPRZYMIERZEŃCA
  • PRACA Z DZIECKIEM Z ZABURZENIAMI
  • JAK RADZIĆ SOBIE Z MŁODZIEŻĄ W OKRESIE DOJRZEWANIA?
  • MOTYWOWANIE UCZNIÓW DO NAUKI I BUDOWANIE POZYTYWNEGO OBRAZU SIEBIE U UCZNIA
  • AGRESJA U UCZNIÓW – JAK SOBIE Z NIĄ RADZIĆ?
  • DYSCYPLINA W GRUPIE
  • BUDOWANIE ZESPOŁU
  • PRACA Z UCZNIEM ZDOLNYM
  • CZAS JAKO NARZĘDZIE OCHRONY PRZED WYPALENIEM ZAWODOWYM
  • JAK TWÓRCZO WYKORZYSTAĆ ZŁOŚĆ/GNIEW UCZNIA? JAK RADZIĆ SOBIE Z WŁASNĄ ZŁOŚCIĄ?
  • OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE
  • INDYWIDUALIZACJA  POTRZEB  DZIECKA
  • MEDIACJE RÓWIEŚNICZE
  • NEURODYDAKTYKA
  • DZIECKO WOBEC ROZWODU RODZICÓW /SPECYFIKA DZIECKA – ROLA NAUCZYCIELA – WSPIERANIE RODZICÓW
Skip to content